perjantai 13. lokakuuta 2017

Lomalla


Loma
- mikä ihana sana!
Loma velvollisuuksista,
pitkistä työmatkoista,
raportoinneista, koulutuksista,
hälyisistä käytävistä.
Mutta ei loma
ihmisyydestä, kasvamisesta,
jokapäiväisestä ihmettelystä,
kiitollisuudesta.
Niistä en voi, enkä halua ottaa lomaa.

Kaikille loman viettäjille tai sitä kaipaaville:
"Vihreille niityille Hän vie minut lepäämään,
virvoittavien vetten tykö Hän minut johdattaa...
vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa,
en minä pelkäisi mitään pahaa,
sillä sinä olet minun kanssani."
(Raamattu, Psalmi 23)



3 kommenttia:

  1. "Vihreille niityille Hän vie minut lepäämään,
    virvoittavien vetten tykö Hän minut johdattaa...
    vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa,
    en minä pelkäisi mitään pahaa,
    sillä sinä olet minun kanssani."
    ♥♥

    VastaaPoista
  2. Psalmi 23❤❤❤❤❤

    Siunattuja lomapäiviä sinulle!
    Tässä ihmettelen koivujen lentoon lähettämien lehtien leijailua syystuulen otteessa. Kupissa kahvi. Sain aamuuni erään oppijani äidiltö viestin. Ihan asiakin siinä oli mutta mukana rukous, että viikkooni mahtuisi todellista lepoa työstä. Tuli kyyneleet ilosta, onnesta saada olla työssä, jossa nämä viestit ovat niin luonnollisia.
    Levollista, rauhaisaa syyslomailua.

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, siunattua lomaa myös Sinulle! Olet Jeesukselle rakas! <3

    VastaaPoista